Adwords


Drága-e az AdWords hirdetés? 

 

Nem, hiszen Ön határozza meg, hogy mekkora összeget szeretne ebbe a hirdetési formába befektetni.

 

Nem, hiszen az AdWords segítségével, egyből megjelenik a hirdetésünk olyan felhasználók előtt, akik az Ön kulcsszavára kerestek a Google keresőrendszerében.

 

Honlapkészítés után mindenképpen hasznos eszköz, hogy AdWords hirdetést működtessünk, amelynek segítségével, nem csak a Google keresőben tud megjelenni a hirdetése, hanem a display hálózaton is.

 

A display hálózat, aminek korábban tartalmi hálózat volt a neve, több mint egymillió olyan weboldalt jelent, amelyen AdWords hirdetés jelenhet meg. Lehetőség van arra, hogy különböző szempontok alapján, célozzuk meg, hogy a display hálózat mely részén jelenjen meg a hirdetésünk. A display tervező segítségével célzási ötleteket kaphat.

 

Google AdWords hirdetési irányelveit úgy igyekeztek megalkotni, hogy jó felhasználói élményben részesüljenek a hirdetést megtekintő személyek, és hogy sikeres hirdetési kampányt hajtsanak végre a hirdetők.

 

Az AdWords rendszerben vannak korlátozás alá eső tartalmak, amelyeket nem lehet hirdetni, ilyen pl.: az illegális szolgáltatások, a fegyverek, alkohol, dohánytermékek, kaszinók, szerencsejátékok és egyéb.

 

Ha marketing rendszerünkben helyt adunk az online marketingnek, az internetes marketingnek, ha az internetet fel szeretnénk használni üzleti céljaink elérésben, akkor mindenképpen gondolnunk kell arra, hogy  AdWords hirdetést működtessünk.


Név:*


E-mail:*


Telefon (ha kér visszahívást):


Megjegyzés:*


Biztonsági kérdés:*

Mi Magyarország fővárosa?